En dag framför TV skulle jag väl kalla det.

Hej på er! Eller ska jag säga Godkväll?:)


Har suttit fast spickad framför TVn i stor sätt hela dagen, så därför har min uppdatering varit en aning tråkig kanske? Fick iallafall in nåra inlägg under denna otroligt sega dag! 


Har precis sett Housewives of Bevery Hills!:) Det var de sista programmet så det var ett efter snack. Trodde först de skulle vara tråkigt (för det brukar de vara på de flesta programmen...) men denna gången var det faktiskt trätt intressant. Det var dock mycket bråk, men det var inte direkt någon nyhet, eftersom bråk har följt med hela serien..:P Jag hoppas det kommer en del två av dessa hemmafruar! Finns ju andra program om hemmafruar men det är bara detta och Hollywoodfruarna (med Maria Montanzami) som faktiskt intresserar mig så jag hoppas hoppas på att det kommer upp en "del 2":) 


Just nu ligger jag iallafall i min säng och myser. Pratar lite med Linnéa på Facebook och det handlar fortfarande om de vi pratade om förut idag;) Tell you soon!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback