Gårdagen

Förlåt för att det inte blev någon uppdatering alls igår, men jag hade fullt upp skulle jag väl säga....:)


Direkt efter skolan åkte jag och Linnéa hem till Landvetter och åt pizza på Landvetter Pizzerian. Det var ett bra tag sedan jag åt det så det var riktigt gott!! När vi kom hem till mig hade min lillebror och hans kompis vattenkrig och eftersom det var så varmt ute så beslöt jag och Linnèa oss för att vara med. Haha;) Sedan kom min pojkvän hit och vi började kasta vattenballonger på han med, hehe. Barnsligt kanske men varför inte? Man får ha lite skoj här i livet!:)


Linus sov hos mig till idag och vi hade det jätte mysigt! Han fick dock vara hemma noch spela playstation med min lillebror när jag hade träning. Hehe! Gulligt:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback