Hulesärkan

Idag var det Hulesärkan på vår skola!:) Har ni någon aning om vad det är?:) Om inte så kan jag säga såhär att det är som nollningen eller vad man kallar det på andra ställen där man ser till att 1&2 skämmer ut sig för att komma in i skolan. 3orna gör olika hinderbanor/lekar/frågelekar osv som vi ska göra för att samla poäng. Man kan få IG, G, VG, och MVG.


I denna tävling ingår det även att alla i klassen klär ut sig till något speciellt. Min klass klädde ut sig till millitärer!;) Rätt så vanligt men det var de vi kom fram till i skolan. Både jag oh Linnéa gick verkligen in för att klä ut oss, annars är det ju ingen idé att ens klä ut sig om man fegar med det.. Tycker jag;)

Vi fick gå hem tidigt eftersom vi inte kom vidare till finalen. Det var faktiskt hel lugnt eftersom det regnat hela dagen.. Hade inte så stor lust att göra mera lekar ute i regnet på finalen ändå:(



Våran utklädnad ;) Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback