Körsbär


Sommar.


Känns skönt att vara hemma ensam nu. Kom hem för ett tag sedan och känner att jag redan börjar bli trött. Tror det kan bero på värdet? Iallafall, så hade jag det mysigt och trevligt nere vid sjön. Åt körsbär och pratade lite. Doppade faktiskt fötterna också när det kändes som varmast! Det var skönt och svalkande en varm kväll som denna. 

Just nu sitter jag och kollar på Blue Mountains State på MTV. Inte någonting som jag följer direkt men funkar bra! Kolla på Jersey Shore förut vilket jag tycker är riktigt bra. Det är mycket festande men samtidigt kul. Ska fortsätta kolla på lite TV nu. Skriver något mer inlägg innan jag lägger mig antar jag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback