Rolig shopping....!

Efter mitt sista inlägg, så tog jag bussen till allum för att träffa mamma där. Vi köpte lite nödvändigheter till skolan. Kanske inte det roligaste att köpa när man åker till ett shopping"hus" men det måste göras också!:) Hoppas bara på att jag fick med det mesta..

Ni vet väl att man inte får kollegeblock, pennor, suddi eller loggbok när man börjar gymnastiet? Så det är lite nytt. Man får mer ansvar verkligen. För om man inte köpa något av det sån har man ingen användning av lektionerna typ. 


Ska strax lägga mig. Är verkligen hel slut efter denna dagen.. :( Jag har gått omkring så mycket!:O Och efter den första innebandy träningen igår så verker mina lår och ben överhuvudtaget och ja, det är jätte jobbigt att gå t.o.m.. :( 


Detta köpte jag:) (orkade inte anstränga mig med bilderna)




Godnatt!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback