Måste fixa

Hej!:) 

Jag skulle bara berätta att jag har lite upp och ner problem med hur jag ska göra med min blogg. Är onöjd med min design och måste hitta tillbaka till rytmen med att blogga. Men det ordnar sig säkert alldeles snart!:) Hoppas vi på.

Vaknade upp med min underbara pojkvän imorse och har sedan dess bara tagit det lugnt hemma. Har till och med inte orkat mig ut i det fina vädret! Då är det rätt dåligt.. Hehe. Fastnat framför tvn och bloggen hela dagen nästan..

Men nu ska jag faktiskt lufta på rumpan ur soffan och göra lite mat till mig och sedan fixa mig lite snabbt för att träffa upp mina kompisar, Agnes och Linnéa. Blir att sitta vid sjön och kolla på solnedgången som förra gången vilket jag trivs med väldigt bra så det ska bli kul! Vi hörs ikväll, med lite bilder förhoppningsvid. Puss! 

Opassande bild men kände mig illa tvungen till att slänga in något för att få inlägg lite "roligare". 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback