Much to do today


Breakfast in the sun. Lovely!


Har precis ätit frukost i solen och mår riktigt bra faktiskt! Sen jag vaknade idag så har det varit knallblå himlen. Åh underbart:D Det är nog därför jag är på så bra humör! Men.. Egentligen har jag massor av saker som måste fixas inomhus idag, så allt för glad är jag inte.. Varför ska vädret alltid vara så otajmat?:( Vill sola!!

Idag kommer min kusin och moster från Malmö hit och ska sova här tills på Söndag. Så jag måste städa mitt rum, hjälpa mamma med lite saker och göra mig redo själv. Det är mycket att göra så jag tror inte min uppdatering kommer bli så särskilt bra. Men nu vet ni varför iallafall. Hoppas alla får en bra fredag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback