Mys


Vindruvor, nektarin och skvallertidning. Härligt!



Sitter just nu och läser in älskade skvallertidning och väntar på att min pojkvän ska komma. Hihi:blush:

Idag var det första dagen med riktiga lektioner!:) Det gick faktiskt bra och var inte särskilt jobbigt. Det är ju bara andra veckan i skolan, så det är skönt att ta det lite lugnt och komma in i lektionerna osv. Jag slutade  klockan 2 idag men ändå var jag hemma vid 4 tiden. Haha! Gick nämligen och kollade på min gamla skola, Landvetterskolan. Saknar den redan!:( Där kände man sig hemma men nu är man på okändmark som i 6an... USch det är hemskt!:( Men men, jag får se till att bli en stor tjej...!;)

Kanske inte kommer bli någon mer uppdatering eftersom pojkvännen kommer. Vi får se! Puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback