Presenter #1

Sådär ja! Nu har jag krafter för att blogga lite!:D Har ju varit en riktigt seg dag och dagen har bara försvunnit. Klockan är redan halv 6 och jag har inte gjort något alls. Har fastnat framför TVn hela dagen verkligen!!:O Fast, vad ska man annars göra en söndag?

Jag har dessutom inte berättat att jag fått en data från skolan, eller? Jag fick den i torsdags!:) Det är en liten laptop som är Hulebäcks egna. På "locket" står det "Hulebäck Gymnasium" och den klisterlappen får man tyvärr inte ta bort :( Tycker det är jätte fult att man måste ha den på, men aja! Synd att man inte fick någon Apple vilket andra skolor får :(

Nu har jag äntligen tagit kort på vad jag fick från släktkalaset! Kunde inte tro att jag skulle vara såhär seg med det men men, bättre sent än aldrig?;)



Ett väldigt enkelt och lätt stativ som man kan bära mig sig. Fick även en trådlös "självutlösarknapp" men den kommer nästa vecka.



En underbar parfym av Carolina Herrera!


En dataväska/ett dataskydd till min skoldata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback