REGN, REGN PÅ LISERBERG...

Usch jag är jätte blöt...:(


Kom hem för ett tag sedan men då bestämde jag mig för att sätta mig i soffan direkt. Behövde bara ta det lite lugnt och glo framför TVn efter allt springande på Liseberg. Hade knappt några krafter kvar kändes det som..:( Hehe.


Imorse var det fint väder och det verkade faktiskt som om att det skulle bli en fin dag på Liseberg, men självklart kom regnet!:( Alltid har det lyckats regna när vi åker dit med skåningarna. Varför? Vilken otur....:( Det är dock inte lika mycket kö kanske, men det är inte så värst skönt att gå runt i allt regn som bara öser ner. Men iallafall, vi hade det kul på Liserberg och det är huvudsaken! Vi försökte åka så många attraktioner som möjligt och denna gången var det faktiskt kul. Har alltid varit trött på Liseberg när vi åkt dit med skåningarna, men (som jag sa i förra inlägget) var det första gången jag åkte attraktionen på hela året! Så det blev faktiskt lyckat!:D


Bild från "spegel huset"
Smått ofräsch bild, men vi hade fått över oss halva vattnet som finns i Kållerado.. + allt regn.
..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback