Vill du ha min läxlista...? Varsegod.


Hemma efter ännu en dag i skolan. Vi hade två tunga lektioner på ca. 2 timmar idag men jag får helt enkelt vänja mig eftersom det komer bli så vaje vecka framöver. Och inte nog med det, så har vi fått ett lager med läxor. Det är dock inte allt för svåra läxor men ändå jobbigt? Som ni ser har jag skrivit upp alla läxor på mitt skrivbord i datan för att alltid påminnas om dem. Tråkigt nog. Men det hade varit jobbigt om jag glömde av någon läxa nu i början..

Sitter iallafall just nu framför TVn och kollar på Americas Next Top Model och det ska jag fortsätta att göra. Favortiprogram sedan långt tillbaka. Skriver senare, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback