Good feeling

Dags att komma tillbaka?

Det har funnits dagar (som alltid) då jag velat blogga, men det är inte förrän nu jag tar igång med det igen. Jag hade faktiskt inte tänkt att ta tag i bloggen förrän ett tag framåt, men Elin tyckte så gärna att jag skulle börja igen, så varför inte? Jag ska försöka hålla ett leende på läpparna genom bloggen och inte tänka för mycket, vilket brukar hända, så går det säkert bra.

Idag: Det har bara varit en helt vanlig dag i skolan eller, nästan. Det är måndag så vad ska man förvänta sig? Det var en väldigt trött och uttråkad Emma i skolan idag och jag fick inget jobb gjort alls. Får hoppas på att morgondagen (tisdag) blir bättre. Har förövrigt tränat på mina europa länder och huvudstäder som jag har prov i på onsdag.



Det är ju jul nu och jag har fått lite julpynt i mitt rum. Tycker den sprider en sån mysig känsla i rummet, på något konstigt sätt.

/Emma


Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa heja dig Emma!!

2011-12-14 @ 16:43:05
URL: http://dagensoutfit.debote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback