Info om mig



Ja, vem är jag? Mitt namn är Emma Andersson och jag är 15, snart 16 år. Jag bor i en liten håla som heter Landvetter. Tur det så ligger denna hålan bara en liten bit utanför den nästa största staden, Göteborg. Jag har bloggat under många perioder och nu börjar jag igen. Jag delar med mig av mina bilder, min ointressanta vardag,  små-tips, härlig musik och nästan allting!

Jag har haft ett antal bloggar innan. Men dom har blivit nerlagda pga missnöjd och andra grejer. Den senaste la jag ner eftersom det inte gick att ändra något i stilmallen eller dom olika kodmallerna. Så, nu börjar jag en ny start med www.emmacredible.blogg.se. Mitt namn på bloggen låter säkert hel konstigt men om det behövs förklaring får ni fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback