Here I go again


Bild i repris

Hej, hur är det med er? Med mig är det helt okej iallafall. Har väldigt mycket i skolan och är stressad, men nu ska vi inte gå in på det. Tänkte att jag skulle uppdatera lite, det var ett bra tag sedan jag gjorde det sist. Saknar det till största del, men det är samtidigt skönt att kunna vara ifrån datan.

Just nu sitter jag och väntar på att få tv. Det är ju Jersey Shore varje söndag och det vill jag inte missa! Jag vet att det börjar klockan 10 men självklart hade de andra i familjen ett program de ville se klart. Tur att vi kan spela in, så att jag inte missar något.

Ska försöka med riktig vanlig uppdatering imorgon, eftersom att jag inte hinner någonting idag. Ska lägga mig direkt efter mitt program ju. Hoppas ni haft en bra och lugn söndag utan läxor! Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback