En dag på stan med min vän

Nejmen hejsan!:)


Min dag idag började med att bli inkallad till skolan medans 2orna var på friluftsdag och 3orna var lediga, eftersom vi hade resursdag. (det var inte bara jag som blev inkallad utan nästan alla 1or på skolan) Och vet ni vad vi gjorde? Jo vi hade matte i 3 timmar! Kul va...?:) Usch, men det gick faktiskt rätt så snabbt och vi slutade ju 12!:D

Efter det träffade jag upp Johanna E som jag inte träffat på ett bra tag! Hon går ju på en annan skola i stan, så det är svårt att få tid till att träffas:) Vi gick runt och kollade i alla möjliga affärer och åt även lunch på paprika. Hehe brukar alltid bli mat där eftersom det är ett favoritställe enligt mig;) Det var så längesen jag var och shoppade, så det var verkligen på tiden :D Vi sprang runt som dårar efter en perfekt halsduk till mig (vet inte hur många affärer vi gick in i) men till slut så fann jag den perfekta gröna halsduken tack vare Johanna!:D Sedan blev det en enkel t-shirt och en stickad mild röd tröja fast ska lämna tillbaka den imorgon eller mamma gör det. Hehe.


Har inte haft tillgång till data som ni kanske märkte med tänke på vad jag gjort idag. Hoppas ni har haft en bra dag idag iallafall!:) Detta blev det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback