Godmorgon! :)

Sitter just nu i skolan och har samhäll lektion! Wiho!!:D Eller..? Gick hemifrån tio över 7 som alltid när jag börjar 8 och det suger.. Hoppas ni kan lida med mig för detta är inte kul:(


Igår hann jag tyvärr inte uppdatera när jag kom hem innan jag skulle iväg.. Jag hade ungefär en halvtimme på mig att äta och chilla lite, vilket ledde till att jag inte hann starta datan och appen fungerar ju inte :( Jag åkte nämligen och inventerade i Högsbo på Kapp Ahl klockan 7 till 10. Det är väl helt ok kul, tänker mer på att jag får lite extra pengar...!;)

Nejmen, nu måste jag börja jobba fast jag är alldeles för trött för att ens slå på hjärnan. Har ni också börjat eller har ni en go sovmorgon?



Uppstoppad bild från i måndags!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback