Godnatt inlägg...

Jag försökte iallafall fixa lite intressanta inlägg att läsa och kolla på, men nu orkar jag verkligen inte mera. Sängen är så bekväm att jag somnar alldeles strax. Tror dessvärre att det knappt kommer bli någon uppdatering imorgon heller för jag ska plugga då också. Ska till och med skippa träningen för plugg!! Då är man inte riktgit klok va? :( Men jag hinner förmodligen med ett inlägg på morgonen imorgon eftersom jag börjar klockan 1 ;) Känns helt underbart!

Vi hörs imorgon. Hoppas ni haft en bra dag! Godnatt :)




Btw! Vet ni en sak...? Varje dag jag går till bussen så lyssnar jag verkligen alltid på NRJ i telefonen. Det är liksom som något jag måste göra. Har gjort det såpass länge att det är en vana. (Har nämligen inte någon musik på min telefon och inte heller spotify premium tyvärr.. :() Brukar ni också lyssna på radio på morgonen när ni ska till bussen eller har ni spotify premium eller musik på telefonen? Jag nöjer mig faktiskt med NRJ eftersom det är min musiksmak! ;) Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback