Hemma kväll med en halvt fungerande tv...





Hej på er!:) Förlåt för att jag inte uppdaterat något förrän nu, men jag hara bara degat framför TVn och hjälpt till lite hemma. Tyckte inte det var någonting att uppdatera om, eller...?


Var precis nere på ICA med mamma och min lillebror. Vi köpte lite gott för ikväll och även lite saker för de dagar då jag inte hinner äta frukost när jag ska till skolan. Är rätt duktig på att inte hinna med frukosten eftersom jag oftast drar mig ett bra tag i sängen, så då är detta perfekt att bara ta med sig! Risifrutti är dock lite svårare, men funkar bra! Brukar ni hinna med frukost på morgon? Ni kanske inte ens brukar ni äta frukost på morgonen? Ja vem vet!:)

Vi hyrde dessutom filmen "the Rebound" för våran TVn har flippat ur lite så det går knappt att se mer än 15 minuter i sträck innan kanalen försvinner.. Fattar ni?:( Stort problem nu när det är lördag också och man är hemma...:( Hoppas iallafall filmen är bra! Har ni sett den? Isåfall, var den bra? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback