Höstelovet är så efterlängtat


Hej! Jag har pluggat en hel del både igår och idag, så har inte haft tid till att klicka in på blogg.se och skriva något inlägg, men nu tittar jag in! Har pluggat på natur och engelska idag, vilket jag kommer fortsätta på imorgon. Det känns surt att plugget inte lägger sig när man är nära ett lov, men det är väl bara något man får börja vänja sig till.

Sitter för övrigt framför tvn och kollar på Bonde söker fru med familjen. Jag tycker det är mysigt att vara med familjen den lilla tiden man har över på vardagarna.

Kommentarer
Postat av: evelina

fan va snygg bilden blev i svartvitt ändå!

2011-10-26 @ 23:00:16
URL: http://piicturethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback