Känner ni igen låten?

Efter jag kollade på idol i fredags, fastnade jag verkligen för låten som Molly sjöng. Kommer ni ihåg vilken det var?:) Glömde att spetsa öronen på vad hon sa innan hon gick upp på scene... Men sån tur var sa de i juryn att hon sjöng lika bra, som Adele gjorde, när hon var liten. Ledtråd - Adele!! Sökte på Spotify och hittade den!! Det fanns dock bara med remixer, men dom var inte heller dåliga, men den bästa verison är ju ändå på youtube.
Låten heter Adele - Set fire to the rain. Har ni hört den innan?:)


Jag har verkligen fastnat för låten. Den är så sjukt bra och ja, jag kan lyssna på den om och om igen. Men som alltid, kommer jag väl tröttna på den.


Vad tycker ni?!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback