Ojdå.. Fullt köksbord med läx papper...?



Hej! :)


Slutade vid 2 idag, vilket var väldigt skönt! (Tycker om skolan när vi får sluta tidigt :D) Fast jag kan inte påstå att det varit en bra dag idag ändå.. Jobbiga lektioner (idag känner jag så) och riktigt segt att gå hemifrån tio över 7 för att vara i skolan klockan 8 imorse Ni kanske märker att jag tar upp det väldigt ofta och klagar...?;) Men jag är som sagt väldigt skoltrött redan och måste få ut mina klagomål någonstans!

Sedan jag kom hem har jag tillbringat min tid framför köksbordet med alla spanska papper. För jag har prov på fredag och har inte börjat ännu, men efter lektionen vi hade idag så känns det som om jag hajat lite! :) Har ju dessutom pluggat nu, så det känns bra. (Behöver dock plugga en del till, men nu är det PAUS) :D


Vad gör ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback