Om gårdagen

Hej föresten!:) Nu kanske ni undrar varför jag inte uppdaterat på ca 2 dagar? Anledningen till detta var att jag träffade min pojkvän igår och la tiden till honom och sedan festade. Jag skulle egentligen slängt upp ett inlägg innan han kom till mig, men tyvärr så tänker jag inte riktigt klart hela tiden. Mycket att hålla reda på ibland!



Linus kom till mig runt 1-2 och sedan åkte vi iväg in till stan för att skjutas hans låtsas pappa till hockey matchen. Frölunda spelade ju mot något lag och de flesta hejar väl på dom, eller? Aja, jag har absolut ingen koll på is hockey!!:O Iallafall, så var det mysigt att bara åka bil en stund och speciellt när man åker med pojkvännen..!;) När vi kom hem till mig hann vi inte umgås så mycket förrän han skulle iväg till sin fotbolls avslutning.. :( Men då såg jag till att möta upp Johanna E och Isabelle för att dra på fest! Var såpass längesen jag festade, så jag kände att jag kunde följa med en stund iallafall. Direkt när vi kom dit kändes det faktiskt helt fel, enligt mig. Var väl inte så peppad eller något. Tråkigt var det iallafall... Men jag blev ändå hämta tidigt av min pojkvän, så vi åkte hem och kollade på några filmer innan vi somnade. Hehe mysigt!:)


Vad gjorde ni igår kväll? Festade? Tog det lugnt? Bio? Ja vem vet!:)





Älskling känner sig tuff bakom ratten...!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback