Snabb fråga

Skulle frågat detta i fredags men då fungerade det inte att uppdatera med blogg.se appen med bild.. Hade nämligen ingen data igång om jag kommer ihåg rätt, annars var jag nog alldeles för lat att överföra bilden till datan bara..:)


Tillbaka till vad jag skulle frågat! Jag kollade ju på Idol och jag tänkte fråga er vem ni tyckte var bäst den här första om gången? Ni kanske håller på någon/några speciella redan?:) Alla har ju inte likadan smak på röster/musik, så tänkte att det hade varit en kul grej att veta. Själv tyckte jag att Amanda F och Molly var bäst!:D Amanda har ju en så sjukt speciell röst. Hade mer än gärna velat lyssna på covers hon gjort, eftersom hon verkligen gör låtarna till sina egna. Sen slår ingen Molly!! Eller jag kan faktiskt inte riktigt bestämma mig... :(

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback