Stannar i skolan


(det hände något med skärpan när jag la över bilden till datan. stå ut!)

Hej på er! :) Slutade för ungefär en halv timma sen för att vi fick skippa idrotten. Kändes helt underbart att få sluta tidigt på en fredag för en gång skull, fast ändå sitter jag kvar här? Det beror på att jag och Linnéa ska iväg till allum tillsammans och hon har inte gjort ett svenska prov som hon tråkigt nog fick göra idag. Men jag ängnar min tid till att plugga på matte! Nästa veckan har vi prov och då får man visa att man kan. Trots att min hjärna brukar lägga av just under prov. Vad gör ni just nu?

Förvänta er inte någon mer uppdatering nu förrän ikväll om inte appen fungerar. Ha en bra fredag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback