Hej, mycket text

Nu tänkte jag komma tillbaka igen :)

Jag har haft ett par riktigt sköna dagar nu utan bloggen. Jag har behövt dessa dagarna, för nu har min stress börjat försvinna mer och mer. Tror inte jag kommer lägga ner lika mycket tid på bloggen alla dagar, men då jag har tid kommer det bli uppdatering. För det finns ingen mening med att jag ska stressa upp mig så att jag mår dåligt för att blogga. Blogga är ju en grej jag har valt för jag tycker det är kul och inte något annat. Men nu är jag som sagt tillbaka och jag hoppas ni tycker det blir kul. Dagarna ni har missat har innehållt både bra och dåliga saker, men inget större. Jag har bara tagit det lugnt och lagt ifrån mig datan varje dag.


Jag gjorde en liten förändring på bloggen dessutom när jag ändå inte hade något att göra i skolan. Tycker det blev helt ok, men jag ska försöka mig på photoshop snart så det kanske kan bli något annat. Behöver ju fota en del också, men det får jag se när jag har tid till det ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback