För trött för att skriva

Godkväll eller vad ska man säga. Hej? :) Behöver jag berätta varför jag inte uppdaterat eller förstår ni att jag varit fullt upptagen hela dagen..? ;)


Sitter i sängen just nu och är så förbannat trött efter en riktigt jobbig dag med skola och bara massa plugg. Detta är nog den värsta dagen på länge.. Jag vaknade på fel sida, hade världens mensvärk både i magen och ryggen, så jag kunde knappt sitta på en stol i skolan. Jag var bara allltmänt trött och ja, det finns hundra saker att klaga på! Men den bra och god sak var att jag och Linnéa åt thai mat idag. Så gott!:D Borde göras oftare, dock inte för ofta. Vill ju inte tröttna på det!

Jag gick hem till min farmor och farfar efter skolan för att prata lite med dom, äta middag och framför allt få hjälpt med uppsatser och plugg inför prov. Det skulle kommit upp ett inlägg men eftersom blogg.se appen fortfarande inte fungerar utan trådlöst internet hemifrån så fungerade det inte.. Lite störande.. Men iallafall!:) Det är super att ha min farmor och farfar till hjälp med skolan eftersom de har varit lärare vet de lite vad man ska plugga på. Hehe! Ni kanske tycker det låter lite kul att jag får hjälp av dom eller att jag hellre pluggar där? Men det är faktiskt jätte bra :) Ni borde prova själv.


Våran goda Thai mat! Har börjat dricka bubbelvatten istället för cola nu efter jag var hos tandläkaren.. Hehe blev nämligen riktigt besviken på mina tänder.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback