No selfconfidence


Morgon fika med min underbara Linnéa. Vi åkte tidigt till Allum för att bli fotograferade och för att sedan kunna vinna bli jeansmodell. Från min sida gick  det uselt. Han sa att jag skulle stå i en pose och den gjorde bara kortet fulare. Vet inte vad som hände, men jag är så missnöjd och har inga alls förhoppningar på att jag kommer gå vidare. Det är nämligen så att man ska like:a min bild på Allums Facebook sida och ja, den som får mest like:s går vidare.

Nu sitter jag iallafall helt ensam i vårat hus och ska väl försöka plugga lite innan vi har match igen! Matchen förut idag blev 2-2, men det var otroligt nära att vi skulle vinna. Hoppas på det bästa ikväll klockan 8. Ha det bra. Skriver senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback