Svar till er



Svar: Tröjan är från Vila, men det var kanske ett år sedan jag köpte den, så tror tyvärr inte den finns kvar längre..




Svar: Det beror på vad det är för något som du tycker jag blivit tråkig med. Jag har börjat skolan nu som alla andra har och då är det väldigt svårt att hinna med bloggen, eftersom jag får en del läxor. Hinner inte med så mycket på vardagarna och orkar knappt heller. Men du får gärna komma med tips så att min blogg kan bli rolig igen. Är öppen för förslag! Har haft lite bloggtorka nu på den sista tiden dessutom.


Om ni undrar någonting är det bara att kommentera så svarar jag.

Kommentarer
Postat av: Nikolaigunn

Cool site ... I like it :)

2011-10-05 @ 10:56:04
URL: http://nikolaigunn.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback