Usel dag, fruktansvärt usel..


Har precis gjort mig lite mellanmål och ska läsa tidningen. Ska ha en artikel imorgon som jag ska berätta om på samhällkunskaps lektionen, så det är bara att börja som jag brukar säga. Att läsa en tidning kan faktiskt vara rätt så intressant men just nu är det bara jobbet eftersom man måste göra det.

Vet ni vad som har hänt mig idag? Detta är trots allt en usel dag. Först försov jag mig imorse och fick hoppa upp ur sängen och skynda mig som in i. Senare märkte jag att jag tappat bort min plånbok när jag skulle köpa lunch. Mm, bra va? Så har fått ringa runt lite om hur jag ska göra. Fick spärra mitt bankkort men de andra sakerna kan jag inte göra något åt. Tror jag. Ska ringa imorgon igen och förhoppningsvis har de hittat den.

Hur har eran dag varit? Lika usel som min? Det är för den delen storm ute också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback