Innebandy

Gårdagen var en stressig och fullproppad dag. Jag hann precis vakna innan jag skulle iväg till en träningsmatch med innebandyn. Kom hem vid halv 6 och skulle stå i cafét för innebandy 6, så fick stressa rejält, vilket jag hatar. Stod där till 9. Sedan kollade jag och Linnéa när killar 95/96 spelade sin match. Tråkigt nog förlorade de bara för att de andra laget lyckades smacka in ett mål precis innan tiden var slut. Pratade sedan med killarna som stod i cafét till halv 12 och efter det träffade jag min pojkvän. Vi gick hem till honom och det slutade med att jag sov där. Hehe. Ingen tid för uppdatering där inte.. Hoppas det är lugnt!

Nu är jag iallafall hemma och tänker bara ta det riktigt lugnt. Funderar på att köpa godis och hyra en film.. Perfekt dag för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback