Surprise!


Allt detta kom min mamma hem med igår. Hon shoppade loss hos Telenor verkligen. Det började med att hon skulle köpa en ny telefon till sig själv och då hade hon bestämt sig för Iphone 4 vit. Sen frågade hon, när hon ändå var där, om jag kunde byta ut min mobil och han sa att jag kunde göra det på lördag, men han sa att det ibland går att byta tidigare när det bara handlar om 2-3 dagar. Och det gjorde det! Gissa vad hon köpte? En Iphone 4 vit till mig med! Jag är helt kär i den!! Många kanske undrar varför jag inte väntade med att byta telefon och tills Iphone 5 kommer ut, men jag har inte riktigt fastnat för hur den kommer se ut, vad jag har hört. Såå..ah.. Är jag riktigt nöjd. + Att jag fick massor av tillbehör. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback