En väldigt ointressant dag

Förlåt för att jag inte uppdaterat något förrän nu. Jag har suttit vid mitt plugg hela dagen idag, men även tagit lite paus vid TVn eller datan. Det är därför jag inte har uppdaterat någonting idag. Jag tycker inte det är kul att skriva om plugg och inte heller läsa om plugg så det kändes inte nödvändigt att uppdatera något då. Hoppas det är ok? Ska försöka gott göra er lite nu på kvällen. Hehe..

Igår spelade vi match på kvällen och det slutade med 3-3. Det var lite surt eftersom vi hade kunnat vunnit denna med, men men sånt händer. Om vi hade vunnit med 7 mål hade vi gått vidare och spelat 10 imorse. Det var faktiskt rätt skönt att slippa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback