Vill ni ens veta?


Gårkvällen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Där vi var, i Parken, fanns det ungdomar mellan 16-18/19 och jag själv tyckte att de flesta betedde sig som om de var mycket mindre än var de va. Festen var som ett gothia disco som man gick på när man var 13-14 år där man dansade och fick juckande killar bakom sig (ursäkta ordvalet) men så var det verkligen där. Jag förstod inte att det höll i sig, att folk fortfarande var sån eller ens tyckte om det. Jag själv gillar det inte. För mig och Linnéa blev det att sitta vi ett bord(bytte några gånger) och dra dåliga skämt och kolla på alla andra hela kvällen. Rätt underhållande faktiskt. Jag menar absolut inte att jag själv är en väldigt mogen person, utan jag säger bara vad jag tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback