Waiting for you


Hej på er! Har precis gjort lite mellanmål för att klara av några läxor jag måste göra. Igår kväll orkade jag verkligen inte sätta mig vid datan för att uppdatera när jag kom hem, runt 1 tiden. Sån tur är tror jag ingen var vaken då? Om ni inte går på Hulebäck dvs, eftersom vi hade resursdag idag, vilket menas med att man är ledig eller att man blir inkallad till skolan för att man ska lyssna på någonting eller behöver använda dagen för omprov eller projekt arbete osv. Ni fattar? Tyvärr fick jag åka till skolan idag för att lyssna på Ekonomi prat.. Visst låter det kul? Usch. Men jag började 12 och slutade runt 3 så det var väldigt skönt.

Jag berättar kortfattat om gårdagen senare i ett annat inlägg. Hur har eran dag varit idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback