Who you are

Hej!

Hade en riktigt jobbig morgon idag. Visste att jag började halv 10 idag men ändå ställde jag in mig på att ta halv 10 bussen till skolan. Vad tänkte jag med där egentligen? Så när klockan var tio i 9 kom jag på att det var den bussen jag skulle ta, men självklart hann jag ju inte med den. Fick slänga på mig skorna och rycka med mig sakerna för att springa ner till centrum, (där alla bussar går från), för att hinna med kvart över 9. Tur som jag hade så hann jag med den. Kom inte försent vilket var skönt. Slutade dessutom 10 över ett idag för att våran Historia var inställd. Jätte skönt!

Kom hem för en liten stund iallafall efter jag träffat Johanna Å. Det var jätte längesen sist så det var kul att vi äntligen träffades. Blir inte att vi träffas så mycket eftersom vi går på olika skolor nu. Allt var mycket lättare när man gick i 9an. Det tror jag alla tycker.

I love you. I always have.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback