Animerade filmer


Godkväll. Idag har min dag inte innehållit något intressant alls. Jag har bara legat i soffan och kollat på film med pappa hela dagen. Det var inte riktigt min dag idag.. Fredagar brukar vara bra men tyvärr inte denna.

Nu ska jag mysa ner mig i min säng fram en animerad film. Väljer att kolla på Mulan faktiskt! Såg den för några veckor sedan på tv när jag fixade mig inför skolan. Det blev dock bara början, så det är därför jag känner mig sugen. Tänker även kolla på Mulan 2 sedan om jag inte hinner somna. Hehe. Vad tycker ni om animerade filmer? Har ni någon favorit kanske?


(Känner att min blogg är rätt tråkig när jag inte visar upp mig själv i den. Ska försöka ändra på det så fort jag har tid och känner för det. Hoppas ni står ut...lite till...)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback