Shopping från IKEA


Om jag ska vara ärlig så glömde jag faktiskt av bloggen igår. Jag fastnade framför tvn med både mamma och lillebror. Vi kollade på Leaglly Blonde och I, Robot som båda gick på sjuan. Var dessutom väldigt trött igår, så..ja detta blir min ursäkt.

Nu kunde jag äntligen ladda upp en bild. (Jag tror dock att det var något fel på min webcam bild jag ville lägga upp igår för det går inte nu heller..) Iallafall så blev det två kassar med grejer från Ikea igår. Är nöjd med varenda sak och det ska bli så perfekt till mitt nya rum. Pappa ska dessutom köpa min säng och lite annat antingen imorgon eller i veckan. Ska bli skönt att jag ätnligen får göra om mitt rum på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback