Anledning till ingen uppdatering

Hej på er! :D Hur är det? Och vad gjorde ni igår...?


Anledningen till att jag inte bloggade någonting igår förutom på morgonen (tur att jag hann med det annars hade det varit tomt) var för att jag hade absolut INGEN tid alls till att gå in på bloggen..:( Vi slutade klockan halv 4, åkte hem till farmor och farfar och där sätt jag och pluggade enda till ungfär 9 på kvällen. Sen fick jag sällskap av min älskling på kvällen och då var jag såpass trött att vi bara låg och mös tills vi somnade :)

Jag har det väldigt stressigt med skolan just nu för jag har så otroligt mycket. Jag kan knappt andas och ta det lugnt i någon minut. Det är så mycket. Idag mådde jag vidrigt och hade ont i magen för att jag stressar så mycket :( Hela min kropp är slut och huvudet också.. Det känns inte alls bra just nu, men jag försöker kämpa! Detta är också en anledning till dålig uppdatering. Jag hoppas ni förstår? Men jag försöker!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback