Kan inte dessa 3 åren gå super duper fort..?

Idag vaknade jag upp med min Linus och mådde jätte bra (!!), men snabbt ändrade det eftersom jag var tvungen att sticka till farmor för att få en uppsats gjord + lite annat. Jag hatar verkligen läxor och skolan.. Den har verkligen sugit ut allting ur mig. Har så mycket fördomar om skolan så det går knappt att välja vad jag ska säga för något.. Åh. Är det bara jag som är såhäääär skoltrött redan eller är det bara min skola som är totallt rubbad när det gäller läxor..? :( I nu läget iallafall.


Annars har jag inte gjort något speciellt idag.. Kollar på TV för det mesta. Det kommer så bra program på MTV på söndagar tycker jag.. Hehe från 6-halv 9 denna söndagen iallafall :D Nu sitter jag bara i min säng och lyssnar på musik och bara segar.. Fast egentligen måste jag plugga på min redovisning.. Orkar inte. OK!?:(


Lite plutt Emma!:)


D.S det har blivit väldigt mycket uppdartering på rad just nu, men jag fick någon slags ryck med att uppdatera.. :s Ni kommer nog få något mera från idag annars hoppas jag ni haft en bra dag idag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback