Black and white again and I like it






Hejsan! :) Idag har det varit en riktigt jobbig dag för både mitt huvud och min kropp. När jag kom hem efter skolan satte jag mig nästan direkt vid plugget, och nu i efterhand känner jag hur seg och slö man blir i kroppen. Har ju i stort sätt suttit ner hela dagen.. Det är en katastorf, men imorgon är det fredag och det är den sista dagen i skolan på en vecka iallafall. Ska bli så skönt med detta lovet!

Igår berättade jag om att ni skulle få lite nya bilder från min media lektionen och de ni ser över texten blev mitt resultat (+ många flera). Vi fick lära oss lite nya saker om kameran idag, vilket kändes väldigt bra. Det blir mycket mer intressant att fotografera när man kan hantera den. Detta är dock bara en början, så det finns mycket kvar jag ska lära mig av. Trots det känner jag mig faktiskt rätt nöjd med dessa tre bilderna.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback