Vad har jag gjort idag då..?

Idag har jag faktiskt inte hunnit med särskilt mycket, men det är absolut inget jag begär. Är så trött efter denna veckan att jag bara behöver ta det lugnt.. Jag slutade vid 3 idag och sedan köpte jag och Linnéa lite godis och cola innan vi tog bussen hem, så vi var i Landvetter runt 4 tiden :) Kunde inte gå in på datan direkt för att farmor och farfar var på besök så jag fick lite mer hjälp inför provet så, ah.. Men nu är jag tillgänglig!;)

Tänkte kolla på Idol nu faktiskt. Dom har ju kommit till final nu ju, så det är faktiskt rätt spännande. Dock inte lika bra som på audition som ni vet...;) Tänker ni kolla på Idol idag eller är ni i full gång med att festa? Några kanske är mycket piggare än vad jag är just nu :o Får hoppas det iallafall.


Lilla jag idag med mitt slickade hår, haha! Jag har toffs på bilden därför jag ser lite rolig ut, men har tyvärr ingen annan bild från idag att dela med mig av.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback