Varför veliga mornar?

(Skulle kommit upp för några timmar sedan men jag märkte inte att det inte kom upp när jag skrev det genom blogg.se appen.. Fick in på datan och skriva om allt. Appen måste fixas!!)


Hej!:) Har ni haft det bra i skolan? Själv själv har det varit helt okej, förutom att jag varit lite velig. gick upp jätte tidigt (alltså runt halv 6) för att hinna duscha på morgonen och sen kom jag på att jag började halv 10.. Typikt eller hur!? Hde kunnat börja min morgon mycket bättre med längre sovmorgon.. Sån tur va så somnade jag lite på soffan;)

Iallafall! Har precis satt på mig mina myskläder och gjort lite mackor och god mango juice! Mm.. ;)

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback