Kollar ni på Idol?

Avslutade pluggandet och satte mig vid TVn för en stund sedan för att kolla på Idol när det börja. Det var längesen jag kollade på det nu. Missar ju det när jag har mycket träningar och plugg hela tiden, men nu när jag gör mig tid så är det skönt att bara sätta sig i soffan och njuta lite, slappa liksom. Kommer ihåg personerna när jag ser dom och det är kul att höra dom sjunga igen. Det är sjukt hur duktiga alla är! :O Skulle också vilja kunna sjunga och uppträda.. Det hade varit en stor grej att göra och rolig grej antar jag.

Kollar ni också på Idol? :) Isåfall, vad tycker ni om det? Själv tycker jag det är roligast när det är audition's eftersom det är så himla många som skämmer ut sig och är super roliga. Hehe. Fast det är synd om de som får nobben av juryn, de är ju rätt hårda faktiskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback