7 h 30 min


Underbart


Idag har jag verkligen shoppat hela dagen lång! Gud vad mycket jag har gått omkring, eller sprungit omkring i olika affärer:) Men vilken tjej gillar inte att shopping liksom?;) Man kan gå hur länge som helst! Nästan iallafall. 

Köpte bara nödvändigheter idag faktiskt, vilket känns väldigt bra:) Brukar annars dra med mig hem massor av saker som jag faktiskt inte behöver utan bara för att.

Var i stan vid 11 och tog halv 7 bussen hem, så jag var i stan i hela 7 h 30 min!! Rekord? Haha. Helt otroligt! Men vi tog det väldigt lugnt och stressade inte genom affärerna eller stressade när vi provade kläder. Vilket var helt underbart:) Vi tog även en lunch på Paprika, vilket vi behövde efter ett tag. 

Glömde minneskortet i datan så jag kunde inte ta kort med min systemkamera som jag hade burit med mig. Typiskt mig:( Är otroligt glömsk ibland.. hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback