Frösta skoldagen i en ny skola

Hej!:)


Jag ska alldeles strax berätta om gårdagen!;)



Har precis kommit hem från min första skoldag i min nya skola, Hulebäckgymnastiet. Är riktigt nöjd med mitt val!:) Skolan ligger ca 15 minuter från mig med buss, vilket jag tycker är riktigt härligt. Många av mina kompisar valde en skola i stan (Göteborg) men det hade jag själv aldrig orkat.. Först ta en buss i en halv timme och sen kanske byta buss eller gå en bit. Nja, inte något för mig!
Vi gjorde inget speicellt idag, utan vi bara lärde känna varandra:) Sån tur är så fick jag med mig min kompis Linnéa och sen lite andra jag känt från tidigare, känns bra att ha några med sig. Vi är 31 stycken i klassen och att inte känna någon hade känts jobbigt....:( Hehe vi är 22 tjejer och 9 killar. Lyx för killarna?;) Haha.


Sitter iallafall just nu framför TVn och vilar mina ben... De verkar efter jag har gått runt i skolan och sedan gått hem eftersom jag hade en hård träning igår:( PUHH.. Känner mig väldigt otränad, (haha!) så det känns bra att jag ska börja med att träna nu igen. 


Såhär såg jag ut idag!:)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det va roligt idag! :D

2011-08-17 @ 14:25:01
URL: http://lindalinneastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback