Glömde telefonen hemma..? Great..

Hej på er!!:)

Oj jag vet inte vad jag ska säga.. Förlåt för att jag är glömsk?:( Jag glömde nämligen min telefon hemma när vi åkte hemifrån.. Haha. Varför händer det alltid mig?:( Jag tänkte ge er uppdatering när jag var påväg hemifrån i bilen men det blev inget med de.. 


Idag bestämde vi oss för att åka iväg till Freeport som ligger i Kungsbacka för lite shopping!:D Hade inte varit där på ett tag så det var kul att mamma kom med de förslaget. Jag älskar ju att shoppa så det kändes super för mig;) Ni som inte vet vad Freeport är så är det en outlet med bara märkes kläder!:) Det är dock märkes kläder som inte är lika populära längre eller vad ska man säga... Ute? Gamla? Ehm.., ni fattar?;) Det finns säkert många som bryr sig mycket om de är nya eller "gamla" men för mig spelar det inte så stor roll. Huvudsaken är att jag tycker om de jag köper.

Nu vet ni vart jag har varit under tiden bloggen stått stilla. Ska fota det jag köpte nu så jag kan visa er vad det blev;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback