Godmorgon, Goddag, Hej?


Bild tagen från: www.weheartit.com

Hallå!

Oj, såg precis att jag inte hade lagt in mitt mobil inlägg..:( Damn! Hade skrivit ett "morgon" inlägg för att uppdatera er om vad jag gjorde men nehe. Jag har varit med min pojkvän tills nu. Vi har kollat på Sagan Om Ringen och annars bara myst och ja, haft det väldigt bra:) 

Nu är jag iallafall hemma och håller på att äta, fixa och packa med mig vattenflaska. Jag ska nämligen på spring träning i Skatås klockan halv 7 och vi måste vara där lite innan så ska ta halv 6 bussen in nu, så har lite bråttom.

Vi hörs mera när jag kommer hem! Sry för dålig uppdatering nu på dagen, det ska jag sluta med!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback