Ingen händelserik dag

Hej på er!:)

Oj vilken usel uppdatering det blivit idag. Förlåt mig..! Skulle ha gjort ett mobil inlägg när jag var på språng förut men det lyckades jag självklart glömma. Riktigt störande faktiskt. Om jag hade lagt in ett inlägg så hade ni ändå förstått varför jag inte har uppdaterat.

Jag har iallafall varit på ett ärende med mamma under tiden jag inte bloggat och även haft spring träning med innebandyn. Så egentligen har det inte hänt så mycket!:) Fast ändå kände jag att min blogg var ur tråkig nu när jag glömde uppdatera, hehe.

Kommentarer
Postat av: Z A N D R E A ´S . ♥ v ä r l d ♥

Tack detsamma fina du :)

2011-08-11 @ 23:02:47
URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback