"I Broke The Dam"




Detta såg jag precis i Härryda posten!:) Ni tycker säkert det inte är något speciellt bara sådär, men jag känner faktiskt två av dom:D Oliver och Zimon! Även en som heter Richard som är med i bandet också, fast han syns inte på bilden.

De började starta ett band tillsammans för 9 måndar sedan med namnet I Broke The Dam och nu är dom i tidningen. Detta är dock bara en tidning som delas ut till de som är i Härrydakommun, men det är en stor början för dom. De har släppt två låtar som man kan lyssna på Facebook och snart ska de t.o.m ha spelning (fast det har dom haft innan) Är inte det grymt av dom att de kommit så långt?:D Åh, jag är så fashinerad, haha! Tycker själv inte om deras musik, men eftersom jag känner några i bandet så blir det helt annorlunda!

Här (klick) kan ni läsa hela artikeln.
Kolla deras facebook sida här (klick)

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Okej :) det är sådär :/ görs?

2011-08-12 @ 00:02:02
URL: http://sarawangmark.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; okej :) jag är med bästavän :)

2011-08-12 @ 00:04:34
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback