I'm starving


Fin middag


Hemma igen!;) Har precis ätit och det blev ingen särskilt bra middag. Jag är usel på att laga mat.. Men det beror nog på att jag är för lat för att lära mig att göra något speciellt. Hehe. 

Spring träningen var oerhört jobbig idag!!!:( Fast det tycker jag den alltid är. Har väldigt dålig kondition fast jag springer och tränar innebandy. Vet inte vad det beror på. Kanske latar mig för mycket på innebandy träningarna? Haha:(

Just nu sitter jag iallafall och kollar på Real Housewives of Beverly Hills. Jag älskar det programmet! De lever livet och får vad det vill. Visst det kanske är lite överkurs, men ändå;) Tycker min pojkvän borde skämma bort mig lite.... Haha:)

Kommentarer
Postat av: Elin :)

Tack för tipset! Ah sony Ericsson har ganska dålig kvalite. Det var snällt att du sa det. :)



Tack desamma, kram! <3

2011-08-08 @ 22:09:16
URL: http://highjump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback